Tahniah Dato Lee Chong Wei di atas pingat perak di Olimpik Rio 2016

          
          Memang tak dapat disangkal, Dato Lee Chong Wei ni dia punya power main badminton tu memang lain macam. Walaupun dia dapat pingat perak dan bukan pingat emas tapi cuba cakap sape yang boleh main power cam dia tu woiii! Kena smash pun lekk je amek sumpah memang power ter0xx. Aku ni lagi la. Nak smash pun tak reti.

          Walaupun mungkin ramai yang menjangkakan yang Dato Lee Chong Wei bakal bawak balik pingat emas sebab dah berjaya kalahkan musuh tradisi dia Lin Dan semalam, Tapi tu la. Orang cakap kalau takde rezeki nak buat macam mana. At least ada la jugak pingat waktu olimpik terakhir beliau kan. Pasni tak dapat dah tengok legend2 badminton kat sukan olimpik lagi 

1 comment: