Cara Jadi Tweetfamous (konon) - Tingkatkan Follower Twitter

          "Eh, followers dia lagi ramai dari following la. Mesti dia ni tweetfamous." "Kau nak tahu tak, ni la si tweetfamous yang aku cerita dengan kau semalam." TWEETFAMOUS. Satu perkataan yang sentiasa disebut-sebut kat twitter. Ramai nak jadi tweetfamous dan nak followers lagi ramai dari jumlah yang difollow. Korang semua tak payah risau sebab memang ada cara dia. Cuma perlu masa je. Untuk menaikkan jumlah followers, korang boleh klik link kat bawah ni :








Bila dah klik dan tekan kat mana yang patut, jumlah followers korang automatik akan meningkat. TAPI KORANG KENA INGAT!! Korang jugak akan follow orang lain yang 99.99% dari negara lain dan tidak dikenali langsung. So, situasi win-win ni diamalkan dalam menambah followers ni. Fikir masak2 dulu..

LAGI SATU!! Jangan selalu sangat tekan link2 kat atas ni. Sebab, akaun twitter korang boleh suspended. Bila korang klik link tu, dia akan automatik tweet dan mention entah sape2. Kalau first time suspended, takpe sebab senang je nak unsuspended balik. Tapi bila 2nd time suspended, dia akan jadi leceh sebab kena hantar report kat twitter untuk unsuspendedkan balik. Lepas tu pulak, bukannya akaun twitter kita akan unsuspended dalam 2/3 minit tapi berhari-hari, silap2 berminggu-minggu. Bila banyak kali suspended, tak payah nak fikir apa2, buat akaun baru je sebab akaun twitter kita akan permanent suspended. So, kepada yang nak try boleh tapi jangan la ketagih sangat naikkan follower. Biar la kita tak hot kat dunia tapi jangan sampai kita HOT kat akhirat nanti sudah la.. :)


Padan muka. Kan dah suspended..



Entah ape2 la dia tweet..

Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

3 comments: