Cuti sekolah yang paling bosan...

Cuti skola 2 mgu. Tapi, rase cam bosan je. Tensen pon ade gak. Banyak sangat benda jadi waktu cuti nie. First, beli enset senyap2 pastu kantoi ngan bapak aku. Tapi, selamat bapak aku x marah. Aku ingat bapak aku nak campak enset yang aku beli tu. Rupe2 nye, bapak aku bg nasihat je supaya jangan suke membazir. Yg tu x pe lg. Second, bateri enset aku rosak. Dah nak seploh kedai enset aku pegi, tapi x de gak bateri utk enset aku. Tensen giler. Pastu, ade kedai tu siap cakap bateri utk enset aku mahal. Kalo nak, kena order, besok baru dapat. Aku pon order la tapi dia suro aku ltk dulu deposit. Aku pon ltk la seploh rgt. Besok bile aku dtg balik, dia ckp bateri utk enset aku x de & dengan muke selambe pulang kn duet aku cam2 je. AHH!!! Tensen btol!!!

No comments:

Post a Comment